benden daha iyi yazanlar

...var hemde çatır çatır..
üzerime yapışıyor yazdıkları
korunmasız fahişe gibiyim
sperm kaplı..
yer altından kazıp çıkarıyorlar
yüz üstünde oynatıyorlar
hikayelerini yaşatıyorlar
bataklık gibi emiyorlar ruhumu
kıskançlık mı bu?
nefessiz kalıyorum hasetten-
hiç bir şeyi değil yazanı gebertesim geliyor
parmaklarını tek tek kerpetenle kesmek...
..belki de bu yüzden benden daha iyi yazıyorlar ama bana ne..
kitle imha silahları göndermek istiyorum üzerlerine
soylarını kırmak
beyinlerini çıkarıp yemek..
..ağız dolusu küfür etmek istiyorum..
o küfürleri yazmak istiyorum
hay anasını bellediklerim
küfürleri bile benden daha iyi yazıyorlar!
..ben ancak ananemin anılarını yazabiliriim..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

domino taşları dizili bi sıranın orta yerlerinde olmak bazen daha iyidir bu yüzden.
korunaklıdır, saçağı olan pencere kenarı gibi.
sırf bu yüzden, ananenin anılarını yazmaya çalışmaya devam et

sevgiler
:)

¿NrN? dedi ki...

http://nosmustamittovivoen.blogspot.com/2010/05/domino.html

öyle de bir şey yazmışım vakti zamanında ama güvenceye almamışım yine kendimi..
güvence içerisinde yazabilmek mümkün mü acaba? ya da ananemin anılarını yazabilmek..?

teşekkür ederim, bir çok şey hatırlattın bana..

Adsız dedi ki...

yazmanın güvencesi hiçbir zaman olamadı, olmamalı da.
bir şeylerden emin olarak yazmak, ders kitabı yazmaya benzer bana göre :)
''her şeyin zamanı var'' felsefem, onun da vaktinin yakın oldugunu söylüyor, neden yazamayasın?

¿NrN? dedi ki...

aslında var yazmanın güvencesi bence.. kendi kendini yazarak koruyabiliyor insan ya da ben yapabildiğimi hissediyorum bazen..
ananemin anılarını da ancak hatırlayabildiğim kadar yazabilirim vefat edeli çok oluyor ya da babaneminkileri yazarım..
anıları yazmak misal çok korunaklıdır:)

Adsız dedi ki...

senden başka kimsenini bilemedigi anılar, evet :)

öyleyse, çıktıgın yolda kendini mutlu hissettirecek türlü güvenceler dilerim :)

¿NrN? dedi ki...

bende çok teşekkür ederim..

¿NrN? dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.