yeteri kadar

hanımelinden dokunmuş geceyi
çıkarttım üzerimden
derim-den yırtılmış
elbiseyi soyar gibi..
makyajımı perdeye
düşlerimi üzerine sildim
balkona çıktım

upuzun parmaklarından kavradım seni
başımı
sırtına
dudaklarımı hücrene çeperledim
gözbebeklerinden
doğru sevdim seni
denize kayan bakışlarını tuttum
kokunu kokuma serpiştirdim
yüzünü çevirdim
öptüm seni..
bir kaç yüzyıl öncesinden tanıdık
sesin
-kırıldı
döküldü üzerime
sesin haritadaki çıkmaz sokak gibi
mıhladı beni

sesin
ek yerlerimden parçalı bulutlu
sesin
bakışlarından buğulu

ah
yüzüne çok yakışan o sesin..

o kadar çok öpersem
sanki
sen döküleceksin dudaklarımdan
o kadar çok öpersem
sanki
sen de öpeceksin beni..

yeteri kadar beklersem
kapıdan girivereceksin

yeteri kadar beklersem
tekrar açılacak
açık hava sinemaları

yeteri kadar beklersem
bu şehrin
iç denizi yükselecek
yarıp asfaltları

ve
sen
benim
-ile'm
-kadar'ım
-dahi'm
kipsiz zamanlarım
tutkalım
olacaksın

yeteri kadar beklersem..

11 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

oov çok güzel..
tebrikler!

¿NrN? dedi ki...

teşekkürler..

otto dedi ki...

al benden de o kadar.

¿NrN? dedi ki...

yeteri kadar o kadar..
sonuçta işte
yeteri
o
...

otto dedi ki...

yeteri bekledim ben o kadar,
geldi de sonradan.
geldi, "yeter" dedi.
işte o kadar!
işte
o...

¿NrN? dedi ki...

hiç bir kadar yeter olmayacak benim bekleyişime.. kefaretim ödemekle bitmeyecek.. ama olsun yeteri kadar beklersem..

Unknown dedi ki...

Daha şiddetli olabilirdi.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

beklemek; yeter! dedirtinceye "kadar" sabretmek işi... yapabilirsen ne mutlu...

¿NrN? dedi ki...

yapamayacağımı düşünmek dahi istemiyorum.. bekleyemeyeceğime bir an dahi inanmıyorum.. yeter'i ben demeyeyim..

Hazel dedi ki...

enfes =) elinize sağlık.

¿NrN? dedi ki...

teşekkür ederi hazel..