02.05.02 de yürümüş bir kadın tanımışım..

kendini yürüdü
sadece kendiyle yürüdü
tek başına
yanına kimseyi almadan
kafasında insanları olmadan yürüdü

bir köşeyi dönerken geldi biri
düşün içinden gerçeğin ortasına yürüdü
bir başkası sokağıntekağacının yanından geçerken geldi
aksak adım
ağırlığınca yürüdü
önüne çıkan arabanın yanından kıvrılırken karşılaştı bir diğeriyle
hafif esintili
günü dele dele yürüdü

bir baktı yalnız değil
durdu hepsini bıraktı
yanını/aklını herkese kapattı

dışarı çıktı
kendine yürüdü
kendini yürüdü
kadın..

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Kendi olarak, sana gelen-
sana gereksinimi olmadan, seni isteyen-
sensiz de olabilecekken, senin ile olmayı seçen-
kendi olmasını, seninle olmaya bağlayan- -
O, işte...

Oruç Aruoba

Caner dedi ki...

Peki bu,
Bu hangi kadın?

¿NrN? dedi ki...

8 sene önce ki ben kadın.

Unknown dedi ki...

8 sene önce bugün ben yaşamayı yazmaya tercih ediyordum...

¿NrN? dedi ki...

8 sene öncede şimdide ya(z)(ş)ıyorum..
neden birini yaparken birini bırakmak?

Unknown dedi ki...

Artık tercih etmiyorum. Edilgenleştim.