?

siz hepiniz birlikte iyisiniz
ben iğretiyim
siz hepiniz çok çok iyisiniz
ben değilim

ben burda iyiyim
bir süre geri dönmeyeyim...

siz hepiniz
şehrimden gidene dek
ben
buralardan
dönmeyeyim..

kendime arkadaş da yaptım dün gece
ardımda ki ormandan
kayın ve çammış isimleri
öyle bir sarıp sarmaladılar ki beni
ne çamın dikenleri
ne kayınının yapış yapış bedeni
rahatsızlık verdi..

sessiz sessiz oturduk işte beraber
bir çoğunuzdan daha güzel sohbet ettiler
zaten oralarda da özleyen çıkmaz beni
ama çam bana söyledi
kayın dallarıyla destekledi
onlar özlermiş beni..

geri dönmeyeceğim ben bir süre
siz hepiniz insan
ben
alt tarafı ağaç...
hazan mevsimine dek yaprak yaprak...

11 yorum:

Caner dedi ki...

İnsanlardan bıkmışsın belli,doğaya yönelim var bir kaç şiirdir.
*Laf dışımızda,ben bıktım.

Turgut Uyar okur musun?

¿NrN? dedi ki...

okurum.. baharı güzeldir turgut uyar'ın..
insanlardan bıkmak mıdır bu?.. ne tuhaf galiba öyle..

Caner dedi ki...

Bu şiiri okuyunca aklıma ilk gelen şairdi Turgut Uyar.

Onun baharını bilmemde,bahar gibi güzel bir şiir olmuş bu yazdığın.

¿NrN? dedi ki...

çok teşekkür ederim.. şimdi daha bir bahar oldu..
bir de ankaraya dönmek olmasaydı...

Caner dedi ki...

Şu an nerdesin ki?

¿NrN? dedi ki...

bolu..
iş..

Caner dedi ki...

Hmm.Kötü tabii.
Yalnız zihninde ki güzelliklerle,her yeri güzel kılarsın.
Teselli olsun diye demiyorumda.
Teselli cümlesi gibi,kurduğum cümle.

Bende Antalyadayım ama tat alamıyorum misal...

¿NrN? dedi ki...

şimdi
duruyoruz ya olduğumuz yerde
kendimizle duruyoruz ya
bu iyi mi kötü mü acaba?

Caner dedi ki...

Bedenlerimiz için kötü.
Zihinlerimiz için tam düşünmelik.
İkisinin bütünü bizler için;
Belki felaket,belki hak belki de olması gereken.

Benim zihnim beni sevmez,o vakit ben kendi adıma kötü diyebilirim.

¿NrN? dedi ki...

benim zihnim beni sever mi acaba?
ne çok soru sordum..

yoruldum:)

Caner dedi ki...

Sormak lazım.
Sen bileceksin tabii ki.

Yorgunluk gidermek için yazmaya devam.