içtenlik babadan mı araştırması

-uyandın mı baba?
-sence?
-sanki uyanmışsın
-...
-günaydın da baba dün biz seninle oturmadan önce ben birşeyler yazmıştım bloga, öyle yolla seninle evle felan ilgili..
-blok ne?
-blog baba "g" ile, ya internet üzerinden karalama defteri diyelim
-yazı kağıda yazılır, internete yazmak nedir? gerçi bu internet acaip birşey bak geçen gün baronun sayfasına girdim, benimle ilgili herşey vardı.
-evet de ben başka birşey diyorum
-sen bir çay alsana kendine bende içerim arada
-tamam da baba bir dinle ya
-evet
-neyse ben birşeyler yazmıştım, sende vardın içinde..
-sen beni yazacağına şimdi bir çay versen
-sen beni dinlemeyeceksin anladım
-saat yediyiçeyrekgeçe ancak çay içilir
-ben sana bir çay vereyim
-...
..
-nurun!
-efendim!
-bir de su versene içim yanmış
-tamam!
..
-al.
-sağol, sende içiyorsun değil mi?
-evet, hazırlanayım bir yandan çıkıcam
-tamam. nurun..
-efendim baba?
-yazı kağıda yazılır
-o ayrı bir tartışma konusu baba, nerden bildin ki kağıda yazmadığımı?
-defterini masanın üzerine bıraktın gece hala orada duruyor, ordan bildim misal, tümevarım
-ımm
-sen diyalektik nedir bilir misin?
-baba saatin yediyirmibeşinde ancak çay içilir
-işine gelmeyince çay oldu değil mi?
-ne yani senin de mi işine gelmedi de beni dinlemek hemen sabah çay içilire çevirdin lafı
-babçikler çevirir, yaffular çevirmezler
-ehe
-yeter laubali olmayalım
-biliyorum ayrıca diyalektik
-biliyorum bildiğini, biraz da bu açıdan bak istersen
-tamam
-tartışmadan ikna oluyorsun nerde diyalekt
-yok artık bu mudur çıkarımın?
-hayır tepkini ölçtüm
-anlıyorum da baba sana birşey soracaktım ben olay nerelere geldi?
-ben yarımsaate çıkıcam, adliyede işim var; sen yarımsaate çıkacaksın, işin var. olay bir yere felan gelmedi, süspanse ettim ben sabahı
-tabii tabii, lafı ağzıma tıktın
-tıkmadım muhtemelen yazdığın şeyle ilgili bir şey soracaktın bende okumadan bilemeyecektim, sabah sabah okusam da anlamayacaktım, vakit kazandırdım ben
-peki
-sabahları sergilediğin bu uzlaşmacı tavrı akşamları da sergilemeni isterim
-bugün pek bir dilbazsın baba!
-senden öğreniyorum, akşama ne yemek yapalım?
-konuşuruz
-tamam.. nurun
-efendim
-bir kaç gün kalıcaksın değil mi?
-kalıcam baba
-iyi..
-baba sen içten ne demek bilir misin?
-ben seni bilirim..
-...
-banyoda işin var mı?
-var
-o zaman 4dakika veriyorum sana
-tamam
...

1 yorum:

Caner dedi ki...

-baba sen içten ne demek bilir misin?
-ben seni bilirim..

.)