üçüncü sayfa

"Ankara'da şok edici bir olay yaşandı. Olayın farkına varılmasıyla birlikte müdahil olanlar şaşkınlıklarını gizleyemedi..."

Ankara'da bir cumartesi, cumartesilerden sıcak bir gece vakti, NS (29) arkadaşlarıyla birlikte eğlenmeye çıktı. Yakın-uzak, ordan-burdan arkadaşlarıyla alkol de tüketen NS'nin aslında ölü olduğu anlaşıldı!
Kendisini iyi tanıdığını ifade eden bir arkadaşı "mümkün değil, gülüyordu, ölü olsa ağlardı" dedi.
 Olay esnası ekiplerinin sundukları kanıtlara bile inanamayan diğer masalardakilerden bir genç "Bizimle oturdu bir süre. Bira içiyordu. Sohbette ettik. Hatta hiç susmayacak sandım" dedi.
Görgü tanıklarının ifadelerine göre çok da erken olmayan bir vakitte yanlarına gelen NS, ertesi gün neler yapacağından da bahsetti. Genel olarak fazlasıyla neşeli olduğu gözlenen kişi ile temas halinde bulunan bir tanıdığına göre "beyaz gayet beyaz ve sıcaktı elleri".
"Sarıldı bana sımsıkı  sarıldı. Mümkün mü ölülerin sarılması" diyerek gözyaşı döken bir arkadaşını etraftakiler zor yatıştırdı.

Hiç kimsenin ölü olduğunu anlamadığı NS, bulundukları mekandan ayrıldıktan sonra eve gitmek üzere yola çıktı. Onca insanın fark edemediğinin ayırdına vara taksi şoförü hemen polisi ve yetkilileri aradı. Taksiyi park ettikleri yere gelen ekipleri de şaşkınlıpa boğan NS başta yaşıyormuşçasına konuşmaya başladı.

Taksi şoförünün kendileriyle dalga geçtiğine inanan ekip amiri, tutuklama yapacağı sırada NS'nin gözlerine baktığında "kanım dondu" diyerek hissettiklerini ifade etti. Gözleri bakmayan NS'nin ölü olduğuna orada karar verildi ve adli tıp yaptığı tetkiklerle onay raporunu verdi.

"Neden, nasıl öldün?" sorularını cevapsız bırakan zat, eskortlar eşliğinde evine bırakıldı. NS'nin hala ölü olduğu varsayılıyor.

"Kimse ama beni tanıyan hiç kimse anlamadı. Bir yabancı, tastamam dışardan bir yabancı, adımı bile bilmeyen bir yabancı, yabancılığıyla anladı... Birşey demedim ben. Ne anlayana, ne anlamayanlara hiç bir şey demedim. Lüzumda yoktu zaten. Anlasalar ne olacaktı ki? Her zamanki gibiydi işte. Hafta sonu, alkol telaşı. Anlasalar ne olacaktı ki?
 Hiçbir şey demedim ben de... Ama yabancı, o yabancı... Anladı. Keşke anlamasaydı. Lüzumsuz bir başka şeydi anlayışı."

Hiç yorum yok: