fa

yazmayacağım
küfür
bile
başlarım
ben böyle işe
kalbim-in
kağnısı
kancık
sözlerinle
yavaşlıyor

(
tükürür gibi
ellerim
ellerine senin
ben dokunmam sana
ellerim
)

en
sevdiğim
arnavut
kaldırımı
içi
dışına
çıkana
kadar uğramış
sanki
tecavüze

(
şehrin
o artık
pis
bölgesine
hiç
düşünmeksizin

seni
teğellerim
)


katletmişim
senin
iyiliğini
ben
iyi felan değilim

(
gelsin
şimdi
kediler
tırmalasınlar
ellerimi - parmakuçlarım(ı)
kanasın
defterime
klavyeme
parmak
izlerim
aksın
her
yere
)

) parmak
izlerimi
yüzünde
kanatmayı
çok
isterdim
... (

4 yorum:

Unknown dedi ki...

parantezin içine girip okudum bu yazıyı..

¿NrN? dedi ki...

neye
benziyor
içeriden

Adsız dedi ki...

açılıp kapanan
kapılara benziyor. ben olayım o, ben olayım

¿NrN? dedi ki...

adını bile
koyamamışsın
kim bilir hangi şehirden
peydahlamışlar
seni

öznem-lenmen için
adıllanman

gerekir

kelimeler
bile
dövmez seni
benim
nefes alan
nefretlerim
var

cismani
olmayan
tek şey
sözcükler(im)
kalsın